Data: Dinsdag 17 & woensdag 18 november 2020

 

Hoe werkt het online event?

Als je bent ingeschreven kom je, net als bij een gewoon event op een fysieke locatie, met de andere deelnemers en spreker(s) op de afgesproken tijden bij elkaar. Ook heb je dan ruim de gelegenheid om met de experts in gesprek te gaan. Met één groot verschil: je bent virtueel bij elkaar, niet fysiek! 

Voor dit event werkt Facto samen met een bedrijf gespecialiseerd in online eventplatformen, Hopin. Het enige dat je nodig hebt om deel te nemen, is een computer met luidsprekers en toegang tot internet. Je logt in op je computer, vanuit je eigen werkplek of thuis, op de door ons verzonden persoonlijke link waarbij je direct deelneemt aan het online event. Er hoeft niets aan je computer veranderd of geïnstalleerd te worden! Kort voor het event sturen we je een e-mail met de laatste praktische informatie en persoonlijke inloginstructies.

Een aantal dagen voordat Facility Matters begint, ontvang je van ons de link om een proefverbinding te maken met de online software. Zo weet je zeker dat je ongestoord kunt deelnemen aan Facility Matters/Digital Edition.
 

Tarieven

  • 1 dag     € 25,-
  • 2 dagen € 45,-

* De organisatie behoudt zich het recht om inschrijvingen te annuleren of - na overleg - aan te passen als personen buiten de gekozen doelgroep vallen.
 

Deze dag is bestemd voor:

FM-professionals met 1 tot 10 jaar werkervaring. Ook afstuderende studenten óf net afgestudeerden van facilitair management, hotelschool of een relevante facility studie zijn van harte welkom.

 

Voorwaarden

Annuleringsvoorwaarden

Jouw inschrijving is alleen schriftelijk te annuleren. Je kan tot uiterlijk vier weken voor het event / opleiding kosteloos annuleren. In geval van annulering na vier tot twee weken voor aanvang van het event / opleiding is afnemer 25% van het inschrijfgeld (inclusief, indien van toepassing, het horeca-arrangement) verschuldigd. Meld je jezelf binnen twee weken voor aanvang af, of ben je afwezig zonder annulering? Dan zijn wij helaas genoodzaakt het volledige inschrijfbedrag inclusief, (indien van toepassing, het horeca-arrangement) te berekenen. Je kan bij verhindering natuurlijk altijd een vervanger van jouw inschrijving gebruik laten maken. Annuleringen of plaatsvervangers kan je doorgeven via inschrijven@vakmedianet.nl.

Annuleringsvoorwaarden groepen
Het is niet mogelijk om te annuleren voor losse personen binnen een groepsaanmelding, dit in verband met de reeds toegekende groepskorting. Wel is het mogelijk om voor de persoon die niet kan deelnemen een vervanger te sturen. Plaatsvervangers kan je doorgeven via inschrijven@vakmedianet.nl

Voorwaarden
Op al onze aanbiedingen en overeenkomsten van Vakmedianet B.V. zijn van toepassing de Algemene Voorwaarden van Vakmedianet B.V. , gedeponeerd ter griffie van de Rechtbank te ‘s-Gravenhage op 24 januari 2014 onder depotnummer 5/2014. Een exemplaar van deze voorwaarden vind je hier.

Organisatie
Facility Matters 2020 wordt georganiseerd door Vakmedianet B.V.