Keynotes

 

Peter Joosten MSc.

biohacker, spreker en toekomstdenker

Peter Joosten MSc. is biohacker, spreker en toekomstdenker. Hij heeft aan de Rijksuniversiteit Groningen Bedrijfskunde en Journalistiek gestudeerd. In 2019 ronde hij de opleidingen bio-ethiek aan de Università Europea di Roma (Italië) en de Biohack Academy aan de Waag Amsterdam af. In 2020 volgde hij de opleiding wetenschapsjournalistiek.  

 Naast blogger en podcaster is hij keynote spreker bij diverse bedrijven, instellingen en evenementen, waaronder TEDx, Biohacker Summit Stockholm, UMC Utrecht, Martiniziekenhuis Groningen, Radboud UMC, KPN, Etos en ASML. Hij is auteur van de boeken Biohacking (2018) en Supermens (2020). Op zijn Engelse blog Superhuman Talks schrijft hij over human enhancement. 

 Als gastdocent is hij verbonden aan de Technische Universiteit Eindhoven (Master Human Technology Interaction) en de Next Nature Academy (thema: mensverbetering). 

Peter wordt daarnaast regelmatig geïnterviewd voor televisieprogramma’s, kranten, radio en tijdschriften over biohacking en de impact van technologie op de mens (waaronder RTL5, BNNVARA, Radio 1, Men’s Health, BNR Nieuwsradio, Volkskrant, Tegenlicht en De Correspondent) . https://peterjoosten.net

 

De Supermens

De Supermens, Mens 2.0, Homo Deus. Met behulp van technologie gaan we de mens steeds verder verbeteren. Wat is de supermens en welke ontwikkelingen zijn er? Denk aan exoskeletten, wearables en geïmplanteerde chips tot aan het experimenteren met biotechnologie (biohacking), het verbinden van de hersenen aan een computer en het aanpassen van ons DNA. 

Wat zijn kansen en risico's? Welke impact heeft dit op ons als mens, bedrijven en de maatschappij? Wat kan dit betekenen voor facility management over 10 jaar? Hoe sta jij hier zelf in? Met anekdotes en veel interactie neemt Peter je mee naar de toekomst van de mens! 
 

Sierd Nutma

 

Sierd Nutma is spreker op het gebied van Mentale Veerkracht en werkdruk. Als ex-commando, ondernemer van extreme expedities en trainer van high performance teams weet hij wat het betekent om succes te creëren in extreme omstandigheden. Hij wordt gezien als expert op het gebied van Mentale veerkracht en helpt teams en leiders om optimaal te presteren onder druk. Hij publiceerde boeken als ‘Mentale Veerkracht voor Professionals’ en ‘Werkdruk bestaat niet’.

 

Mentale Veerkracht is DE gamechanger van deze tijd

Hoe ga je succesvol om met wisselende omstandigheden? Hoe blijf je staan als alles om je heen lijkt weg te vallen? Hoe blijf je presteren onder een toenemende druk?
Het afgelopen jaar waren deze vragen meer aan de orde dan ooit te voren.
En hoe komt het dat sommige mensen fluitend door de crisis komen en anderen eronder lijken te bezwijken? En is het nu weer tijd om gas te geven of moeten we nu ruimte nemen om te reflecteren en even bij te komen?
Sierd Nutma neemt je mee in de wereld van Mentale Veerkracht. Hij laat zien hoe je Mentale Veerkracht kan ontwikkelen en hoe je overeind blijft als de druk toeneemt. Hoe je goed voor jezelf kan zorgen en een optimale balans creëert zodat je optimaal presteert. Zowel op je werk alsook privé. Met sprekende voorbeelden vanuit de Special Forces, zijn extreme expedities maar ook zijn persoonlijke verhaal weet hij altijd zijn toehoorders te raken. Zijn presentaties zijn compact, ontzettend interactief en je gaat met praktische tips de deur uit die je dezelfde dag nog kan toepassen in jouw eigen situatie.
 

Dagvoorzitter

 

Desiree Hoving

 

Het eerste gebouw waar Desiree Hoving in werkte, was zo'n typisch onderzoeksgebouw met lange gangen. Het stond in Delft en was van TNO. Ook in het tweede gebouw deed ze onderzoek; dat was van de Technische Universiteit Delft. Daarna stapte ze over naar de wetenschapsjournalistiek en zwierf rond in laboratoria, op bouwplaatsen en allerlei kantoren. Desiree's stukken verschenen in allerlei landelijke dagbladen (oa Volkskrant, Parool, Algemeen Dagblad) en tijdschriften (oa Libelle, De Ingenieur en OneWorld). Inmiddels staat ze vooral als dagvoorzitter met een headset op voor een zaal, om het publiek mee te laten doen met wat op een podium gebeurt. Meer informatie: www.desireehoving.nl 

 

Kennissessies

 

Robin Hulsbos

Global Facilities en Real Estate directeur

Robin Hulsbos is een ervaren Global Facilities en Real Estate directeur met ruime ervaring in het opzetten, ontwikkelen en managen van facilitaire afdelingen binnen internationale omgevingen. Sinds februari 2020 is hij werkzaam bij Just Eat Takeaway.com, waarvan de laatste 8 maanden als Global Director Real Estate & Facilities. Hij studeerde FM aan Hogeschool InHolland (1997-2001) en vervulde daarna tal van facilitaire (management)functies bij onder meer Schiphol Group, Samsung Electronics Benelux en The Instant Group. 

Jaap Kloos

Teamleider opleiding facility Management | Haagse Hogeschool

Naast het werk in de onderwijsarena zien we hem ook geregeld buiten het klaslokaal acteren. Als spreker, dagvoorzitter of als auteur van boekrecensies, blogs en artikelen in diverse facilitaire media, waaronder Facto. 

Maurice Verwer

Directeur Facility Management en Business Support | PwC

Hij is onder andere  eindverantwoordelijk voor de facilitaire dienstverlening op 13 PwC-locaties in Nederland. Totaal gaat het om circa 90.000 m2 en 4200 werkplekken. 

 

Arrèn van Tienhoven

City Executive Rotterdam | Arcadis 

Arrèn van Tienhoven is als City Executive Rotterdam bij Arcadis betrokken bij de grote binnenstedelijke thema’s rondom wonen, werken, verblijven en verplaatsen. Voor Arcadis heeft hij in Rotterdam de herhuisvesting getrokken van het voormalige kantoor aan de A16 naar de huidige locatie in het centrum (Delftse Poort). Hij heeft jarenlang bij Dura Vermeer gewerkt, in 2017 een MBA Public and Private afgerond en daarna de overstap gemaakt naar Arcadis, een van de finalisten van de JLL Winning Workplace Award 2021.   

Martine Atzema

Afdelingsmanager Human Facility Management bij ProRail 

Martine Atzema is sinds januari 2019 afdelingsmanager Human Facility Management bij ProRail. Samen met een team van 60 professionals verzorgt de de facilitaire activiteiten op het gebied van zowel hard- als soft services in de bemenste panden. 

Peter Jansen

Real Estate en Facilities manager bij Nationale Nederlanden

Peter Jansen is sinds 2015 verantwoordelijk voor de huisvesting van Nationale-Nederlanden en de ontwikkeling van de werkomgeving waar afgelopen jaar de JLL Winning Workplace mee is gewonnen. Hij is een ervaren Real Estate en Facilities manager en heeft die ervaring opgedaan binnen bedrijven als Eurocard Mastercard, Nokia en Philips waar hij al vroeg betrokken was bij nieuwe manieren van werken (Work goes Mobile, Nokia 2000) in een internationale context.

Pieter Buis

manager Expert & Data Services bij HEYDAY Facility Management

Pieter Buis is momenteel verantwoordelijk voor een team met facilitair en huisvestingsconsultants van HEYDAY. Hij heeft meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van huisvesting, werkplekstrategie, facility management en transformaties. Pieter was verantwoordelijk voor facilitaire dienstverlening, huisvesting en inkoop voor organisaties zoals de dienst Stadstoezicht van de gemeente Amsterdam, Sun Microsystems en de Randstad Groep. Hij was adviseur bij FMH, mede-eigenaar van en adviseur bij Fier.fm en directeur van Arrange Consultancy.

Shenna de Bruin

consultant bij HEYDAY Facility Management

Shenna de Bruin is consultant bij HEYDAY Facility Management. Shenna heeft de opleiding Media, Informatie en Communicatie gevolgd aan de Hogeschool van Amsterdam. Gedurende een stage als Wedding Planner in Malta, heeft zij affiniteit ontwikkeld met het facilitaire vak. Na haar afstuderen is Shenna gestart als trainee en later doorgegroeid tot consultant binnen HEYDAY. Ze heeft uiteenlopende huisvestingsprojecten opgepakt, voor opdrachtgevers als KVK, Rijkswaterstaat en Parnassia Groep. 
HEYDAY richt zich onder andere op werkomgevingen welke bijdragen aan een positieve gebruikerservaring, duurzaamheid, het welbevinden en de productiviteit van diegenen die daarin verblijven. Het is onze missie om mensen blij en gebouwen beter te maken. 

Escape Room

Begeleiders van de Escape Room: 
- Thomas Wissingh (Haagse Hogeschool)
- Svenja Romijn (Haagse Hogeschool)
- Hannah Hazell (student Industrial & Product Design)
- Dzintar van der Waart (Dienst Justitiële Inrichtingen)
- Rachel Kuijlenburg (Haagse Hogeschool).

Nadine Wiskamp

Beleidsadviseur | Centraal Bureau voor de Statistiek

Nadine Wiskamp is sinds mei van dit jaar werkzaam bij het Centraal Bureau voor de Statistiek als beleidsadviseur FM. Ze heeft een ruimte ervaring in facility management, opgedaan bij onder meer Yask Facility Management en Sodexo. Van 2008 tot 2012 werkte ze bij Shell in diverse functies. 

Rowan de bruin

Smart Office Advisor | Mapiq

Rowan de Bruin werkt sinds 2019 bij Mapiq als Smart Office Advisor en sinds 1 januari is zij ook verantwoordelijk voor sales als Head of Sales Development. Haar achtergrond in hospitality en huidige positie bij een softwarebedrijf zorgt voor een bijzondere combinatie van technische kennis en het creëren van echte experience-based werkplekken.

Niels Peters

Verenigingsondersteuner FMN en Consultant bij Ifmec

Niels Peters is zijn HBO-opleiding Facility Management aan de HAN begonnen bij Ifmec. Als consultant is hij nu bijna drie jaar gedetacheerd bij beroepsvereniging FMN, waar hij de rol van verenigingsondersteuner vervult: hij is het aanspreekpunt voor alle expertteams, commissies, communities en actieve vrijwilligers binnen de vereniging. Niels heeft tevens bijgedragen aan de oprichting van FMN Young. 

Edwin Steketee

Hospitality Manger bij De Doelen, Rotterdam

Edwin Steketee is bijna 30 jaar in verschillende functies werkzaam bij de Doelen in Rotterdam. Sinds 2004 is hij Hospitality manager / Hoofd Events & Facilities. 

David Kulen

Creative Director bij enbiun

enbiun is een studio gericht op food & hospitality design. Hij is verantwoordelijk voor de creatieve en strategische processen die richting geven aan de toekomst van de studio en de projecten voor haar klanten. Hij werkte (inter)nationaal voor diverse klanten zoals Booking.com, Landal Greenparks, ING, PwC en ICS en heeft hij voor ondernemers diverse horeca-concepten gecreëerd. Hij is tevens Board member van The Dutch Institute of Food & Design. 

Wisse Stenchlak

Associate Partner bij enbiun

In zijn rol als Associate Partner bij enbiun is Wisse nauw betrokken bij de verdere groei van creatieve studio, waarbij opgedane inhoudelijke kennis en ervaring actief worden toegepast in de projecten waaraan hij deelneemt. Na zijn studie Facility Management (Hogeschool Utrecht) vervulde hij diverse rollen in Facility Management en Vastgoed op het snijvlak van commercie, innovatie, business development en advies. Zo werkte hij in verschillende functies bij ArrangeGroup, ISS, Heyday FM en als zelfstandig ondernemer. Wisse stond in 2018 mede aan de wieg van Facility Matters, is regelmatig spreker op events, publiceert over diverse thema’s en is actief in diverse vakverenigingen en platforms

Simone van Gent

Projectmanager Facilitaire Coalitie en Facilitair Verbinder bij CSU

Simone van Gent is Projectmanager Facilitaire Coalitie en Facilitair Verbinder bij CSU. Ze heeft veel ervaring in sales en accountmanagement binnen het facilitaire werkveld. Simone koos voor CSU om de volgende stap te kunnen zetten naar vernieuwende samenwerkingsvormen die klanten volledig ontzorgen. Als Facilitair Verbinder is ze de schakel tussen dienstverleners en opdrachtgevers en heeft een aanjagersrol binnen het facilitaire werkveld bij onder andere de Haagse Hogeschool, Provincie Flevoland en het circulaire paviljoen Circl. De samenwerking in Circl leverde ABN Amro en CSU in 2017 een Best Practice Award op. 

Lisa Waasdorp

Facilitair Verbinder bij CSU

Lisa Waasdorp is Facilitair Verbinder bij CSU. Na haar facilitaire opleiding aan de Haagse Hogeschool is zij als manager gestart in de schoonmaakbranche en heeft ze zowel in de zakelijke dienstverlening als in de zorgsector veel ervaring opgedaan. Binnen CSU heeft ze de stap gezet om zich meer te richten op het bredere facilitaire werkveld. Ze is momenteel Facilitair Verbinder bij Avans Hogeschool, met als focuspunten een wendbare dienstverlening en zero waste. 

Ellen van der Veen

Managing Consultant bij VFM Facility Experts

Ellen is Partner bij VFM en sinds dit jaar verantwoordelijk Sales & Marketing. Hiervoor zette Ellen haar talent tot netwerken en verbinden in bij wervingstrajecten en de inzet van interim managers.  

Coen Neirinckx

Young Professional bij VFM

Coen is dit jaar afgestudeerd aan de opleiding HBO Facility Management aan de HHS. Daarna ging hij via het Young FM programma van VFM aan de slag gegaan bij Rotterdam The Hague Airport. Als young professional startte hij in een uiteenlopende rol waarin hij ondersteuning biedt bij diverse facilitaire projecten, contractmanagement en op de facilitaire servicedesk. 

Esther ter Braak

Sustainability & Zero Waste Manager | ISS Nederland

In 2021 is Esther gestart als Sustainability & Zero Waste manager bij ISS Facility Services. Haar ambitie is om duurzame impact te maken. En binnen een grote internationale organisatie met 400.000 werknemers kan die impact echt groot zijn. Kleine succesvolle interventies kunnen immers wereldwijd worden uitgerold. Esther ziet het als haar taak om de weg vrij te maken voor experts, zodat zij op hun vakgebied duurzame ontwikkeling door kunnen voeren. Maar ook om het resultaat een podium te bieden en het verder te implementeren in de organisatie. 

Danique Lindner

Sustainability Leads | ISS Facility Services bij PWC

Zoveel mogelijk impact maken is een de grootste drijfveren in mijn leven. Door het significante milieu aandeel dat facility management heeft op de milieu voetafdruk van een bedrijf, moeten facility managers juist nu verantwoordelijkheid nemen, zowel op professioneel als persoonlijk gebied!

Richard van der Put

Trainer | Mind Elevators

Richard is een energieke en ambitieuze trainer die gelooft in succes door persoonlijke ontwikkeling. Mede dankzij zijn ervaring in thaiboksen op hoog niveau heeft hij een systeem ontwikkeld voor mentale training en discipline. Doorzettingsvermogen en lessen halen uit falen zijn speerpunten in zijn systeem. Naast Mind Elevators heeft hij een onderneming in health & fitness. Richard gelooft in constante verbetering door middel van een sterk mindset. 

Sheryl Limburg

Manager Interim & Consultancy bij HEYDAY

Op een persoonlijke manier facilitaire organisaties (nog) professioneler maken, dat is wat Sheryl drijft. Haar enthousiasme, creativiteit en analytisch denkvermogen zorgen ervoor dat zij hierin echt het verschil maakt. Waardevolle co-creaties met collega’s en opdrachtgevers en het bouwen aan een fantastisch facilitair bedrijf maken haar enorm fier! 

Felicia Koning

Consultant bij HEYDAY

Ze heeft haar HBO Facility Management (Hogeschool Inholland) drie jaar geleden afgerond en is daarna direct gestart bij HEYDAY. Anderen zinvol verder helpen is haar persoonlijke missie. Haar werk bestaat uit het meedenken met en geven van advies om zo ondersteuning te bieden bij facilitaire vraagstukken. Ze is specialist performance meten. Daarnaast heeft zij ruime ervaring met het professionaliseren van facilitaire organisaties. Als WELL AP weet zij alles over de gezonde werkomgeving.

Alycia Biekram

Manager Duurzaamheid & Development bij Facilicom

Na afgestudeerd te zijn op het thema sociaal ondernemen binnen facility management (2014) zet zij zich inmiddels  -naast haar baan bij Facilicom- in om kennis over sociaal en duurzaam facility management breder te verspreiden. Dit doet zij met aanstekelijk enthousiasme.
Bij Facilicom werkt zij met haar team aan onder andere een sociaal en duurzaam facility management. Elke dag opnieuw impact maken door elke dag weer een stap te zetten naar een duurzamere en socialere bedrijfsvoering met onze eigen bedrijfsvoering en de diensten die we leveren bij de klant. Deze combinatie heeft gemaakt dat zij in 2021 de ABN AMRO Duurzame 50 Young Professional award won. 

Fenna Stevens

Projectmanager Energiemanagement   bij Facilicom

Na afgestudeerd te zijn op het thema duurzaam bestemmingsmanagement is zij begonnen aan het traineeship waarin ze in haar eerste jaar als projectmanager heeft gewerkt voor de Buurtteams in Utrecht. Tijdens deze rol heeft een verdieping slag in het sociaal domein plaatsgevonden. Vanuit deze ervaring heeft zij voor haar tweedejaarsfunctie een rol gezocht met bredere impact op het gebied van duurzaamheid. Dit heeft zij gevonden als projectmanager binnen het advies en consultancy team ‘energiemanagement’ waar zij verantwoordelijk is voor de ontwikkeling en inzet van Duurzaam Doen. 

Sanne Habets - van Meegdenburg

Expert II, Contract- en leveranciersmanager, team Facility bij VGZ

Sanne Habets - van Meegdenburg is sinds 1 februari van dit jaar contract- en leveranciersmanager bij het team Facility van VGZ. Na haar studie FM (Hogeschool Utrecht, 2017) ging ze aan de slag bij gemeente Utrecht waar ze vier en een half jaar werkzaam was als coördinator Inkoop- & Contractmanagement. 

Marloes de Wit

Business Manager Vastgoed bij D&B the Facility Group

Sinds mei  2021 ben ik werkzaam als Business Manager Vastgoed voor D&B The Facility Group, Dagelijks werk ik samen met onze opdrachtgevers om 5* dienstverlening voor soft services in hoogwaardige vastgoedpanden neer te zetten en te ontwikkelen. 
In 2019 ben ik begonnen als Hospitality Manager om de receptiedienstverlening bij hoogwaardige vastgoedpanden  te begeleiden en verbeteren. Dit door de juiste teams op locatie te creëren en de aandacht,  coaching en begeleiding van medewerkers op 1 te zetten. 
Na dit 1,5 jaar gedaan te hebben heb ik de overstap gemaakt naar accountmanager voor de huurders van het WTC Amsterdam voor de verschillende facilitaire services via 1 centraal punt te laten verlopen. Hier was ik verwantwoordelijk voor het aanbieden van facilitaire services, het maken van contracten, de operationele invulling, facturatie en bovenal de tevredenheid van de huurders.
In 2013 ben ik afgestudeerd aan de Hoge Hotelschool , jarenlange ervaring in diverse hotels en op Schiphol in operationeel leidinggevende functies, buitenlandse werkervaring. Hetgeen ik meeneem is het stukje dienstverlening, echt anderen willen helpen en samen tot het beste resultaat komen. Doe wat je zegt, zeg wat je doet. 

Koen de Lange

Business Manager bij D&B the Facility Group

Koen de Lange, 30 jaar oud, en werkzaam als Business Manager bij D&B The Facility Group. Mijn achtergrond ligt met name in de hotellerie en horeca. Ik heb de middelbare en hogere hotelschool afgerond en ben 3 jaar geleden de facilitaire wereld ingerold. Tijdens mijn carrière tot zover heb ik voor verschillende hotels mogen werken op onder andere Schiphol, Barcelona en Aruba.
Toen ik 3 jaar geleden bij D&B  begon startte ik als Manager Hospitality. Dit betekent dat je de eindverantwoordelijkheid draagt t.a.v. ongeveer 15 klanten voor wat betreft service, klant relatie, de collega’s bij de klant, financiën etc. Januari dit jaar heb ik de overstap gemaakt naar de rol als Business Manager bij onze afdeling Facility Management. In deze rol ben je overkoepelend verantwoordelijk voor alle Soft Service dienstverleningen bij onze klant. Bij D&B The Facility Group verzorgen we zelf alle dienstverleningen, waardoor we snel kunnen schakelen.

 

FMTalks

Leonie Uijlen

Interimmer bij HEYDAY Facility Management

Leonie Uijlen is interimmer bij HEYDAY Facility Management. Na haar studie Facility Management aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen heeft Leonie al diverse facilitaire rollen vervuld. Leonie is 2,5 jaar werkzaam bij HEYDAY en heeft onlangs het Young Professional programma afgerond. Door dit programma heeft Leonie ontdekt dat het werken als interimmer bij haar past en dit brengt ze in de praktijk bij opdrachtgevers als de Rabobank, GGD Hart voor Brabant en Coöperatie VGZ. Naar haar eigen zeggen: leren doe je door te ‘reizen’, te ontmoeten en vooral te doen! 

Shenna de Bruin

consultant bij HEYDAY Facility Management

Shenna de Bruin is consultant bij HEYDAY Facility Management. Shenna heeft de opleiding Media, Informatie en Communicatie gevolgd aan de Hogeschool van Amsterdam. Gedurende een stage als Wedding Planner in Malta, heeft zij affiniteit ontwikkeld met het facilitaire vak. Na haar afstuderen is Shenna gestart als trainee en later doorgegroeid tot consultant binnen HEYDAY. Ze heeft uiteenlopende huisvestingsprojecten opgepakt, voor opdrachtgevers als KVK, Rijkswaterstaat en Parnassia Groep. 
HEYDAY richt zich onder andere op werkomgevingen welke bijdragen aan een positieve gebruikerservaring, duurzaamheid, het welbevinden en de productiviteit van diegenen die daarin verblijven. Het is onze missie om mensen blij en gebouwen beter te maken. 

Felicia Koning

Consultant bij HEYDAY

Ze heeft haar HBO Facility Management (Hogeschool Inholland) drie jaar geleden afgerond en is daarna direct gestart bij HEYDAY. Anderen zinvol verder helpen is haar persoonlijke missie. Haar werk bestaat uit het meedenken met en geven van advies om zo ondersteuning te bieden bij facilitaire vraagstukken. Ze is specialist performance meten. Daarnaast heeft zij ruime ervaring met het professionaliseren van facilitaire organisaties. Als WELL AP weet zij alles over de gezonde werkomgeving.

Joan Davidse

Young Professional bij VFM Facility Experts

In 2020 rondde ik mijn opleiding International Facility Management en startte mijn carrière binnen het Young FM programma van VFM. In de rol van Projectmedewerker startte ik bij Nationale Politie eenheid Rotterdam. Binnen de afdeling Regionale Facilitaire Service pak ik diverse facilitaire projecten op. 

Maxim Bos

Young Professional bij VFM Facility Experts

Na het afronden van de HBO Facility Management opleiding startte ik als Teamleider Schoonmaak in een ziekenhuis. Ik merkte dat het facilitair werkveld bleef kriebelen en ik me daarin verder wilde ontwikkelen. Vol enthousiasme startte ik dit jaar binnen het Young FM programma van VFM en ben ik werkzaam bij de Sociale Verzekeringsbank. Samen met het team Accountmanagement ben ik verantwoordelijk voor de strategische en tactische facilitaire plannen van de SVB. Denk hierbij aan aanbestedingen, verduurzaming, contract- en projectmanagement.

Bob Notebaart

Projectmanager IT bij Food&i

Bob is gestart bij Facilicom Group met het traineeship en is vervolgens vanaf minuut één aangehaakt om de nieuwe F&B divisie van Facilicom op te tuigen. In de rol van IT Projectmanager leidt hij de integratie van en zorgt voor een ‘happy’ flow tussen alle systemen. ‘Happy’ met een flinke dosis positiviteit en energie. Dit gecombineerd met affiniteit met data draagt bij aan de doelstelling van Food&i om “gepersonaliseerde voeding voor jou” te volbrengen. 

Ben Vorsteveld

Key Account Manager

Ben Vorsteveld is na zijn opleiding Facility Management bij CSU Cleaning Services aan de slag gegaan en heeft daar verschillende rollen vervuld binnen de entiteit Hotel Services, maar ook reguliere cleaning. Na enkele jaren heeft hij de overstap gemaakt naar de Deense multinational ISS Facility Services. Hij is daar in sneltreinvaart doorgegroeid van Facility Manager naar Key Account Manager. In zijn huidige rol is hij binnen het segment Banking & Professional Services verantwoordelijk voor meerdere internationale en dynamische topklanten. ISS is een key account organisatie en is met ruim 400.000 collega’s wereldwijd, strategisch partner van haar klanten en ontzorgingsspecialist met een breed scala aan facilitaire diensten. 

Wouter Venema

Global Management Trainee

Inmiddels 7 maanden onderweg in het Global Management Traineeship bij ISS en nog lang niet uitgeleerd! Op dit moment bij mooie Nederlandse accounts werkzaam en na de zomer ook een periode in het buitenland voor ISS actief. Nu voornamelijk aan het meedraaien en leren bij Vested contracten, om te ervaren hoe die nieuwe manier van samenwerken tussen opdrachtgever en opdrachtnemer is.